Obsługa inwestycji od koncepcji do wydania kluczy
Proces inwestycyjny jest skomplikowany i każdy jest inny, dlatego ciężko stworzyć idealną ofertę. Nasz zespół tworzy wiele osób z różnych branż, jesteśmy elastyczni i potrafimy dopasować się do projektu i oczekiwań klienta. Jeżeli jesteś rozwijającym się deweloperem i nie posiadasz swojego profesjonalnego działu marketingu i sprzedaży, jesteśmy w stanie go zastąpić.
Dzięki wspólnym działaniom mogą Państwo:
- Prowadzić bezpiecznie inwestycje na zasadach nowej „Ustawy Deweloperskiej”,
- Stworzyć markę jako deweloper, poprawić rozpoznawalność wśród klientów,
- Zbudować zaufanie klientów do firmy w trudnych czasach,
- Zwiększyć i usprawnić sprzedaż lokali,
- Zaoszczędzić czas i nerwy poprzez zlecenie nam obsługi klienta,
- Zwiększyć ilość prowadzonych inwestycji w jednym czasie,
- Zmniejszyć koszty marketingu i sprzedaży, poprzez zdecydowanie się na jedną firmę,
Etap 1
Przygotowanie i weryfikacja inwestycji
Etap 2
Budowa i przygotowanie do sprzedaży
Etap 3
Marketing, sprzedaż i obsługa klienta
Etap 1
Przygotowanie i weryfikacja inwestycji
- Analiza działki, ceny i jej potencjału, możliwości zabudowy oraz uzyskania najkorzystniejszego PUMu,
- Pomoc przy uzyskaniu pozwolenia na budowę,
- Przygotowanie planu i harmonogramu sprzedaży lokali w inwestycji. Wszystkie działania opieramy o przepisy „Nowej Ustawy Deweloperskiej”
- Przygotowanie ofert do sprzedaży, w tym dostosowanie standardu wykończenia do grupy docelowej, ustalenie cennika lokali, stworzenie karty lokali, wizualizacji inwestycji, innych materiałów marketingowych np. banerów, kampanii reklamowych czy stron internetowych.
- Uruchomienie i prowadzenie działań marketingowo-sprzedażowych
Etap 2
Budowa i przygotowanie do sprzedaży
- Organizacja biura sprzedaży np. na budowie, ustalenie procesów sprzedażowych i norm obsługi klienta.
- Przygotowanie prospektów informacyjnych i szkiców umów deweloperskich, zakładanie rachunków powierniczych – „Nowa Ustawa Deweloperska” dużo zmienia w tych zakresach
Etap 3
Marketing, sprzedaż i obsługa klienta
- Bieżąca promocja inwestycji na portalach internetowych oraz rozpowszechnianie oferty
- Obsługa klienta, wysyłanie i omawianie materiałów promocyjnych, wizyty na terenie budowy,
- Negocjacje oraz podpisanie umowy rezerwacji, obsługa kredytowa klientów,
- Organizacja procesu Zmian lokatorskich,
- Utrzymywanie kontaktu z klientem, przygotowanie go do podpisania Umowy Deweloperskiej
- Zebranie pełnej dokumentacji potrzebnej do umowy przenoszącej własność lokalu oraz koordynacja pracy z kancelarią notarialną.
- Stworzenie i realizacja procedury odbiorów lokali z nabywcami
- Cross selling, czyli przygotowanie ofert dodatkowych, np. usług wykańczania lokali pod klucz lub ofert pośrednictwa przy szukaniu najemcy wraz z zarządzaniem nieruchomością.
W trudnej sytuacji na rynku ciekawe materiały marketingowe, dobra obsługa klienta oraz aktywne poszukiwanie kupujących są kluczowe do rozwoju firm deweloperskich. Skorzystaj z naszego doświadczenia działamy na różnych płaszczyznach jednak zawsze wokół nieruchomości:
- Prowadzimy biuro nieruchomość w Gdańsku, już od 4 lat. www.royse.pl
- Obsługujemy sprzedaż domów na zgłoszenie – www.outsi.pl
- Pracujemy z deweloperami przy planowaniu, realizacji i sprzedaży ich inwestycji – www.baltoninvest.pl czy www.aurakaszub.pl
W naszym zespole są m.in. architekci z uprawnieniami,, marketingowcy, sprzedawcy, graficy i fotografowie. Mamy pełne zaplecze ludzi oraz wiedzę popartą doświadczeniem.